yoga aerio

Aeroioga

Respirar, estirar, descansar.

Aquesta disciplina et sorprendrà gratament.

L’ Aeroioga consisteix en la pràctica de postures de ioga però en mitja o suspensió total. Existeixen diferents nivells d’intensitat per a que la pràctica s’adapti a tu i no al revés.

Nivell 0: adreçat a post-part, recuperacions de lesions i edat avançada. És un nivell restauratiu, treballaràs el cos sense tensió i en mitja suspensió.

Beneficis: fomenta la irrigació dels teixits, millora el líquid sinovial entre articulacions i ens permeten prendre consciència corporal de forma suau i no invasiva. Indicat també per a problemes articulars i escoliosi lleu.

Nivell 1: treballem amb una mica més d’intensitat tot i que gràcies al gronxador mai forçaràs cap postura. Les suspensions són parcials i acompanyarem la pràctica sempre amb respiracions que ajudin al cos a expandir-se i relaxar-se.Treballem l’elasticitat, la correccióen este nivel ya trabajamos con más intensidad aunque gracias al columpio nunca nos forzaremos en una apostura.

Beneficis: elasticitat, correcció postural, tonificació, enfortiment de la caixa toràcica i la fàscia que embolcalla els òrgans.

Si vols deixar enrere el dolor d’esquena, la lumbàlgia, la ciàtica recurrent, el dolor cervical i vols tonificar el teu cos, aquest nivell pot ajudar-te i molt.

Nivell 2: en aquest nivell es treballa amb intensitat i suspensió total. Està indicat per aquelles persones que ja han practicat esport, teles o aeroioga abans perquè es requereix d’entrenament previ per evitar marejos, tot i que l’oli essencial de Jengibre ajuda molt a preveure els marejos! Si et van els reptes aquest nivell és molt dinàmic i divertit, a més el teu cos estarà continuament tonificant-se per mantenir les postures aèries a cada segon. Aquí no es val despistar-se, implica estar plenament conscient en tot moment del que estàs fent, mindfullness i esport, tot alhora! Són postures exigents en elasticitat i hiper extensions lumbars, però si ja has practicat esport abans et serà més fàcil la pràctica.

El que més m’agrada d’aquest mètode es amb la facilitat que s’adapta a cada persona, el gronxador i els braços es poden moure de posició durant la classe per assegurar una pràctica conscient i responsable segons les aptituds de usuària.

La meva mirada com a terapeuta craneosacral t’ajudarà a entendre de què estàs feta, què treballes a cada postura i per què. A més estic especialitzada en la ciclicitat femenina, hormonal i emocional i les classes estàn disenyades tenint en compte aquesta ciclicitat poderosa.

Respecto el cicle menstrual i aprendràs a entendre’l i viure’l de forma alegre i sense dolor.

Preguntes freqüents:

Necessito molt d’espai? No, amb 1’80 com a màxim al teu voltant en tens prou per a fer totes les postures. Jo treballo amb 1’70 i em sobra espai.

És difícil instal·lar el gronxador? No, els gronxadors sempre venen amb els dos anclatges que aniràn al sostre.

No sé si m’agradarà…. Normal, però no conec a ningú que ho hagi provat i no li agradi. Jo practico a casa o a la feina, amb les meves filles o sola, amb música de fons o a la natura, els dies que menstruo i els dies que vull cremar-ho tot. Sempre trobo la pràctica idònia pel meu estat físic i emocional. El gronxador és tant versàtil que gaudiràs practicant aeroyoga tant com si l’utilitzes per seure a llegir un llibre, és molt còmode.

Abrir chat
¿Hablamos?
¿Preparamos un incienso relajante?